جدایی توخل از بایرن مونیخ رسمی شد

جدایی توخل از بایرن مونیخ رسمی شد

پایگاه خبری فوتبالی - خبری که فلوریان پلاتنبرگ خبرنگار اسکای اسپورتز اعلام کرده بود، رسمی شد: بایرن مونیخ در پیامی اعلام کرد که توماس توخل در پایان فصل جدا می شود. 

به گزارش فوتبالی،  نتایج ضعیف بایرن مونیخ و اختلافات توخل با بزرگان رختکن علی الخصوص کیمیش باعث شد تا مدیران بایرن تردیدی در مورد این تصمیم نداشته باشند. یان کریستین دریسن مدیر اجرایی بایرن در این باره گفت :" به این تصمیم رسیدیم که بر اساس توافقی دوجانبه در تابستان به همکاری دو طرف خاتمه ببخشیم. هدف ما این است که مدیریت ورزشی خود را بر اساس ایده های مربی جدید در فصل 25-2024 بچینیم. تا آن زمان، همه اعضای باشگاه موظیف هستند که برای کسب همه اهداف ممکن در لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا تلاش کنیم. در لیگ قهرمانان مطمئن هستیم که می توانیم به یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم و با حمایت هواداران، شکست دور رفت در مقابل لاتزیو را جبران کنیم." 

بایرن مونیخ فصل بسیار ضعیفی را داشته است. آنها در سه بازی اخیرشان مقابل لورکوزن، لاتزیو و بوخوم شکست خورده اند. خود توخل در مورد قطع همکاری در پایان فصل گفت:" به توافق رسیدیم که همکاری ما بعد از این فصل ادامه نداشته باشد. تا ان زمان همچنان همه تلاش را در کنار کادر فنی خواهیم داشت تا به اهدافمان برسیم."

بایرن مونیخ پس از یازده فصل متوالی خطر از دست دادن بوندسلیگا را به صورت جدی حس می کند چون هشت امتیاز از لورکوزن عقب افتاده اند و در لیگ قهرمانان اروپا باید در مقابل لاتزیو کامبک بزنند. آنها در جام حذفی مقابل تیم دسته سومی ساربروکن حذف شدند و در سوپرجام هم مقابل لایپزیش باختند.

4125