بهترین هافبک حال حاضر دنیا از نظر گواردیولا

بهترین هافبک حال حاضر دنیا از نظر گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معتقد است که رودری ستاره اسپانیایی بهترین هافبک حال حاضر دنیاست و هیچ رقیبی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی سیتی - چلسی، رودری موفق شد برای تیمش گلزنی کند، تا منچسترسیتی شکست نخورد و بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

پپ گواردیولا راجع به ستاره تیمش گفت: "رودری واقعاً خارق العاده است. او در حال حاضر با اختلاف بهترین هافبک دنیاست. او هر کاری می تواند انجام دهد. تمپو بازی را به دلخواه عوض می کند، نبض بازی را در دست می گیرد، حملات را پایه ریزی می کند، وقتی تیم در شرایط خوبی نیست، او به محوطه جریمه می رود و گلزنی می کند، سپس به عقب بر می گردد و توپ می گیرد. او مشکلی با پاس های بلند و کوتاه ندارد و همیشه آماده است. عجب خریدی! منچسترسیتی با این خرید به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد و واقعاً نمی دانم که بدون او باید چه کار می کردیم. قطعاً بدون او کار ما بسیار سخت می شد."

"رودری لایق بهترین هاست. من همیشه گفته ام که هافبک ها همانند مهاجمان مورد تقدیر و تمجید قرار نمی گیرند، اما رودری واقعاً بهترین است. رودری همیشه در خدمت تیم است و در واقع اوست که منچسترسیتی را رو به جلو می برد. شما به تک تک حملات ما نگاه کنید، در تمامی آن ها رودری نقش دارد."

4416