طعنه ستاره منچسترسیتی به آرسنال

طعنه ستاره منچسترسیتی به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - رودری ستاره اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که یک فاکتور مهم باعث شد تا آن ها به جای آرسنال، قهرمان فصل 2023-24 لیگ برتر انگلیس شوند.

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه، آخرین هفته فصل 2023-24 لیگ برتر انگلیس برگزار شد که در نهایت، سیتی با برد مقابل وستهم، موفق شد با 2 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال، دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. حالا رودری معتقد است که تفاوت در ذهنیت دو تیم باعث شد تا توپچی ها نتوانند به قهرمانی برسند و درباره این موضوع، به بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه اتحاد اشاره کرد. 

رودری در مصاحبه ای با Optus Sport گفت: "صادقانه بگویم، فکر می کنم تفاوت در اینجاست (به مغزش اشاره می کند.) ذهنیت ما تفاوت را ایجاد کرد. در لیگ تیم های بزرگ با بازیکنان باکیفیت زیادی حضور دارند. آرسنال شایسته قهرمانی در لیگ بود، آن ها فصل فوق العاده ای داشتند، اما تفاوت اصلی در ذهنیت دو تیم بود. وقتی آرسنال به ورزشگاه ما آمد، من آن ها را دیدم و فهمیدم که به تساوی راضی هستند و نمی خواهند ما را ببرند و همین ذهنیت بود که باعث شد لیگ را از دست بدهند. فکر نمی کنم روزی سیتی با چنین وضعی بازی کند. در آخر ما به آن ها رسیدیم. اگر شما به ما یک امتیاز دهید، ما 7 یا 8 بازی آخر لیگ را می بریم."

4416