قیمت آقای گل غیرمنتظره لالیگا چقدر است؟

قیمت آقای گل غیرمنتظره لالیگا چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر سورلوث مهاجم ویارئال با ثبت چهار گل مقابل رئال مادرید ، آقای گلی خود را تقریبا قطعی کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم نروژی در ورزشگاه لاسرامیکا چهار بار دروازه رئال مادرید را باز کرد و 23 گله شد تا از دووبیک سبقت بگیرد و حالا در فاصله یک بازی به پایان لالیگا، امید زیادی دارد تا پی چی چی را کسب کند.

ویارئال در این تابستان به دنبال فروش برخی ستارگانش برای درآمدزایی است که سورلوث در کنار بائنا می توانند برخی گزینه ها باشند. مهاجم نروژی در سالهای اخیر نگاه باشگاه های فوتبال اروپا را به خود جلب کرده بود اما آقای گلی اروپا می تواند شانس او را برای پیدا کردن مشتری، افزایش بدهد. 

رقم فسخ قرارداد بائنا با ویارئال 60 میلیون یوروست. تیم زردپوش ترجیح می دهد که این بازیکن را حفظ کند هر چند که باید دید که نظر خود بائنا چیست. رقم فسخ قرارداد بازیکن نروژی نیز 38 میلیون یوروست که مبلغی مناسب به شمار می رود. ویارئال برای خرید این بازیکن 29 ساله هشت میلیون یورو نقد به علاوه دو میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخت و حالا می تواند سود قابل توجهی از فروش او کسب کند. 

سورلوث مورد توجه باشگاه های مختلفی به خصوص در لیگ انگلیس قرار دارد و جدا شدنش اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. ویارئال سال گذشته نیکولاس جکسون را به چلسی، پائو تورس را به استون ویلا و چوکوئزه را به میلان فروخت و حالا سورلوث می تواند فروش بزرگ آنها در تابستان 2024 باشد. 

4125