چلسی به دنبال سنگربان تیم ملی پرتغال

چلسی به دنبال سنگربان تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی قصد دارد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024، برای جذب دیوگو کاستا، دروازه‌بان تیم ملی پرتغال اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2023، چلسی در راستای پروژه بازسازی تیم خود، ادواردو مندی، دروازه‌بان سنگالی خود را به الاهلی عربستان فروخت و همچنین کپا آریزابالاگا را به رئال مادرید قرض داد. آن‌ها رابرت سانچز، سنگربان اسپانیایی را جذب کردند، اما سانچز نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا مدیران باشگاه می‌خواهند دیوگو کاستا، گلر پرتغالی تیم پورتو را به خدمت بگیرند.

طبق گزارش فیچاجس، چلسی برای تابستان پیش رو به دنبال جذب یک سنگربان است و دیوگو کاستا یکی از گزینه‌های اصلی آبی‌های شهر لندن است.

این بازیکن 24 ساله عملکرد تحسین برانگیزی با پیراهن پورتو در لیگ پرتغال داشته و در باشگاه چلسی اعتقاد دارند که او می‌تواند در لیگ برتر انگلیس نیز خوش بدرخشد. او از تابستان 2019 وارد تیم اصلی پورتو شد و توانست طی 137 بازی، 57 کلین شیت ثبت کند.

مدیران چلسی قصد دارند تا 80 میلیون یورو برای جذب یک دروازه‌بان جدید هزینه کنند و بعید است باشگاه پورتو با چنین پیشنهادی برای کاستا مخالفت کند.

با این تفاسیر، احتمالا سانچز در تابستان 2024 از جمع شیرهای لندن جدا می‌شود؛ چون در کنار جذب گلر جدید، کپا آریزابالاگا هم به لیست چلسی اضافه می‌شود.

کپا عملکرد قانع‌کننده‌ای در رئال مادرید نداشته و طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، کهکشانی‌ها ترجیح می‌دهند آندری لونین گلر دوم تیمشان در فصل آینده باشد و احتمالا کپا از جمع سفیدهای چامارتین جدا می‌شود و بار دیگر به چلسی برمی‌گردد.

1428