انتخاب ستاره رئال مادرید از میان هالند و امباپه

انتخاب ستاره رئال مادرید از میان هالند و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لونین سنگربان رئال مادرید، بازیکن مورد علاقه اش را از میان ارلینگ هالند و کیلیان امباپه انتخاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، بدون شک ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، جزو آماده ترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال هستند و هر دو بازیکن نیز به رئال مادرید لینک شده اند. البته گفته می شود که کیلیان امباپه پس از اتمام قراردادش با پی اس جی در انتهای فصل، به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد و فلورنتینو پرز در سال های آینده برای خرید هالند از منچسترسیتی نیز اقدام خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، حالا آندری لونین دروازه بان اوکراینی رئال مادرید در برنامه ال چیرینگیتو گفت: "انتخاب بین امباپه و هالند؟ به عنوان بازیکن شماره 9، ارلینگ هالند."

به نظر می رسد که لونین با توجه به اینکه رئال مادرید مهاجم شماره 9 به جز خوسلو ندارد، ارلینگ هالند را برگزیده و معتقد است که این ماشین گلزنی نروژی می تواند مشکلات خط حمله لوس بلانکوس را به راحتی حل کند.

پاریسن ژرمن از همین الان گزینه های جانشینی امباپه را مشخص کرده است. به گفته منابع مختلف، پی اس جی به دنبال مارکوس رشفورد، ویکتور اوسیمهن و بنجامین سسکو می باشد تا در صورت جدایی امباپه، سریعاً یکی از این افراد را به خدمت بگیرد.

4416