چرا آگوئرو شماره مسی را نخواست؟

چرا آگوئرو شماره مسی را نخواست؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو با پیشنهاد پوشیدن شماره 10 مسی در بارسلونا در زمان جدایی ستاره آرژانتینی مواجه شد اما این پیشنهاد را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 35 ساله سابق بارسلونا و منچسترسیتی در اواخر سال 2021 به علت مشکل قلبی از فوتبال بازنشسته شد، آن هم در حالی که به تازگی با بارسلونا قرارداد بسته بود. آگوئرو در مصاحبه با اسپورت کاتالونیا در مورد  ترک منچسترسیتی گفت:" در ژانویه 2021، سیتی به من گفت که قصد تمدید قراردادم را ندارد.  در فوریه نیز این مسئله را تایید کردند. می خواستم یک سال بیشتر بمانم و حاضر بودم روی نیمکت بنشینم. در تیم پپ کم بازی می کردم اما می خواستم به تیم کمک کنم." 

بعد از آن بارسلونا توانست آگوئرو را راضی کند تا به نیوکمپ برود. مدیران بارسا به این بازیکن قول دادند که مسی نیز در نیوکمپ خواهد ماند. آگوئرو در ادامه گفت:"  لئو به من  حتم داد که مشکل تمدید قراردادش با بارسلونا حل می شود و به تمرینات اضافه می شود. وقتی خبر جدایی او را دیدم، فکر کردم که جعلی است. بعد از آن از خودش پرسیدم و تایید کرد. نمی دانستم که چه جوابی به او بدهم و به همین خاطر جوابی ندادم. فردایش او را دیدم و خیلی ناراحت بود. "

بدین ترتیب آگوئرو که برای هم بازی شدن با مسی به نیوکمپ رفته بود، به رویایش نرسید. مهاجم سابق منچسترسیتی در ادامه گفت:" وقتی که لئو رفت، باشگاه شماره 10 را به من پیشنهاد داد. من پاسخ منفی دادم چرا که نمی خواستم این پیراهن را بپوشم. در همه باشگاه هایم شماره 10 را پوشیده بودم اما اعتقاد داشتم که مسی به بارسا برمی گردد. به آنها گفتم که این شماره را به شخص دیگری بدهند. به من گفتند که یا من باید این شماره را بپوشم یا آنسو فاتی و من هم گفتم که آن را به فاتی بدهند. از نظر من شماره 10 متعلق به لئو بود و وقتی او در آن جا نبود، حاضر نبودم که شماره اش را بپوشم."

4125