رضایت ژاوی هرناندز از استعداد وینگر 16 ساله بارسلونا

رضایت ژاوی هرناندز از استعداد وینگر 16 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پس از پیروزی 3-1 بارسا مقابل آلاوز، ژاوی از عملکرد و استعداد یامال تمجید کرد. 

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز از عملکرد لامین یامال به شدت رضایت دارد و بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" او استعدادی ذاتی دارد. کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که در 16 سالگی چنین عملکردی داشته باشد. یامال بسیار جنگجو است و در زمین با برنامه‌ریزی بازی می‌کند و تیم را هدایت می‌کند، با اینکه کاپیتان، بازیکن دیگری است. ما با بازیکن خاصی روبرو هستیم. نحوه بازی او را تحسین می‌کنم. یامال کیلومترها می‌دود بدون اینکه خسته بشود. من بسیار خوشحالم که او الان در بارسلوناست."

در حالیکه هنوز روزهای اولیه یامال در تیم اصلی بارسلوناست، این بازیکن 16 ساله می‌تواند ستاره بزرگ بعدی آکادمی مشهور بلوگرانا باشد. این استعداد متولد 2007 تاکنون 32 بار برای بارسا در این فصل در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل هم داده است.

یامال می‌تواند در بازی‌های بعدی بارسلونا بسیار تاثیرگذار باشد و یکی از اثرات مهم او در بازی دیشب بود که منجر به پیروزی آبی‌اناری‌ها شد و آنها توانستند با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو مادرید با 50 امتیاز در رده سوم جدول لالیگا قرار بگیرند و امید کسب یک عنوان قهرمانی در این فصل همچنان در دل بارسایی‌ها زنده بماند، البته اگر تیم دیگو سیمئونه موفق به شکست رئال مادرید شود، می‌تواند این جایگاه را دوباره به دست آورد. بارسلونا در بازی‌ بعدی خود در لالیگا میزبان گرانادای در معرض خطر سقوط است.

1369