مهاجم آلبانیایی چلسی در رادار استون ویلا

مهاجم آلبانیایی چلسی در رادار استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی- استون ویلا قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، برای جذب مهاجم آلبانیایی چلسی اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، استون ویلا، تا به اینجای فصل یکی از جذاب‌ترین تیم‌های این فصل فوتبال انگلیس و اروپا بوده است. آن‌ها با اونای امری، بعد از گذشت 21 هفته همچنان در جمع بالانشینان قرار دارند.

آن‌ها پس از پیروزی یک بر صفر مقابل آرسنال، از پنج مسابقه تنها دو پیروزی به دست آوردند که نشان از افت نسبی این تیم دارد. بنابراین، اگر اونای امری می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان را برای شیرهای بیرمنگهام به دست بیاورد و از سوی دیگر، جام حذفی را به دست بیاورد، نیاز دارد تا برای نیم‌فصل دوم تقویت شود.

اونای امری می‌خواهد یک مهاجم جدید برای تیمش به خدمت بگیرد. به گفته بن جیکوبز، خبرنگار رسانه GIVEMESPORT، استون ویلا به جذب آرماندو بروخا، مهاجم 24 ساله چلسی علاقه‌مند است.

بن جیکوبز خاطرنشان کرد: «بروخا یکی از گزینه‌های فولام است. مارکو سیلوا، سرمربی پرتغالی فولام می‌خواهد یک مهاجم به تیمش اضافه کند و آرماندو بروخا یکی از اهداف احتمالی این باشگاه لندنی است. فولام گزینه قرارداد قرضی را بررسی می‌کند.»

جیکوبز اضافه کرد: «غیر از فولام، استون ویلا و ولورهمپتون نیز به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند. بروخا حدود 33 میلیون پوند قیمت‌گذاری شده است.»

1428