جواب مثبت ستاره سابق آرسنال و چلسی برای رفتن به MLS

جواب مثبت ستاره سابق آرسنال و چلسی برای رفتن به MLS

پایگاه خبری فوتبالی - الیویه ژیرو ستاره فرانسوی میلان تایید کرد که رفتن به لیگ آمریکا در پایان فصل، یکی از گزینه های جذاب اوست.

به گزارش فوتبالی، آینده الیویه ژیرو در میلان در هاله ای از ابهام قرار دارد. او از آمدن مهاجم جوان به روسونری استقبال می کند، اما همچنان نمی داند که در پایان فصل در سن سیرو خواهد ماند یا خیر. یکی از فاکتورهای اصلی ژیرو برای بررسی آینده اش، زندگی فرزندانش است و می گوید که با مشورت با آن ها راجع به آینده اش تصمیم خواهد گرفت. 

به نقل از سایت گل، الیویه ژیرو در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "نمی دانم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. می دانم که در میلان خوشحالم و ما کارهای بزرگی انجام داده ایم. این یک داستان عاشقانه فوق العاده است. من و باشگاه هنوز راجع به تمدید قرارداد حرفی نزده ایم و می خواهیم در آینده به آن بپردازیم. مهم ترین نکته، تمرکز روی اهداف فعلی تیم است."

"رفتن به MLS؟ کشورهای دیگر نیز هستند. من فرصت های زیادی در پایان فصل دارم و از بین آن ها یکی را انتخاب خواهم کرد. البته باید به عنوان یک فوتبالیست و همچنین یک پدر تصمیم بگیرم، چون نظر فرزندانم نیز مهم است." 

4416