روزهای تیره و تار انکونکو در چلسی ادامه دارد

روزهای تیره و تار انکونکو در چلسی ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی چلسی، اعلام کرد که کریستوفر انکونکو همچنان در دسترس نیست و دیدار حساس تیمش مقابل میدلزبورو در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه را از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، کریستوفر انکونکو، یکی از خریدهای پرسروصدای چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی، فصل را با مصدومیت آغاز کرد و نتوانست در هفته‌های ابتدایی برای تیمش تاثیرگذاری خاصی داشته باشد. حالا مائوریسیو پوچتینو اعلام کرد که این مهاجم هنوز از آخرین مصدومیت خود رهایی نیافته است.

ستاره فرانسوی در طول پیش فصل از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و این باعث شد که او هفته‌های ابتدایی را از دست بدهد. ستاره سابق آربی لایپزیش در 19 دسامبر بالاخره اولین بازی رسمی خود را برای چلسی انجام داد.

انکونکو پس از آن تاریخ فقط در چهار مسابقه بازی کرد؛ تا زمانی که از ناحیه لگن آسیب دید و هنوز نتوانسته به میادین برگردد. حالا گفته می‌شود که این بازیکن برای بازی برگشت در نیمه‌نهایی جام اتحادیه، مقابل میدلزوبورو نیز غایب است.

پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل میدلزبورو گفت: «او کمی از ناحیه لگن رنج می‌برد، اما روند بهبودی را به خوبی سپری می‌کند. مسئله بزرگی نیست، و تنها باعث شده بازگشت او چند هفته به تاخیر بیافتد.»

انکونکو شرایط خوبی در چلسی ندارد؛ او امیدوار بود در پیراهن آبی‌ مثمر ثمر باشد؛ اما مصدومیت‌ها اجازه ندادند او بازیکن مورد انتظار هواداران و کادر فنی باشد.

1428