مشخص شدن گزینه اصلی رئال مادرید برای خرید در پست دفاع راست

مشخص شدن گزینه اصلی رئال مادرید برای خرید در پست دفاع راست

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سالهای اخیر سعی کرده که به صورت تدریجی، پست های مختلف ترکیبش را بازسازی کند.

به گزارش فوتبالی، مدیران رئال مادرید با خریدهایی نظیر کاماوینگا، شوامنی، والورده و بلینگام خط هافبک را بازسازی کردند، وینیسیوس و رودریگو برای جوان سازی خط حمله جذب شدند و البته بازیکنانی نظیر میلیتائو نیز برای تقویت خط دفاعی خریده شدند. یکی از پست های رئال که نیاز به ترمیم دارد، پست دفاع راست است. دنی کارواخال در سن 32 سالگی همچنان بازیکن فیکس رئال مادرید در پست دفاع راست است اما مدیران رئال مادرید کم کم باید به دنبال جایگزین برای او باشند.

حالا مارکا گزارش داده است که رئال مادرید شرایط خرید یان کوتو مدافع راست 22 ساله برزیلی را دنبال می کند. این بازیکن تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد اما در این فصل قرضی به ژیرونا رفته و در تیم کاتالان خوش درخشیده است. 

کوتو اخیرا به رئال مادرید ابراز علاقه کرده و مدیران رئال مادرید با در نظر گرفتن عملکرد خوبش، به خرید او فکر می کنند. سیتی در نظر دارد که قرارداد کوتو را تمدید کند و این بازیکن را به ترکیبش اضافه کند اما اگر این بازیکن راضی به تمدید نشود، انها چاره ای جز فروختنش در تابستان آینده نخواهند داشت چرا که در غیر این صورت در سال 2025، رایگان از دستش می دهند.

4125