مشخص شدن نقشه رئال مادرید برای جذب هالند

مشخص شدن نقشه رئال مادرید برای جذب هالند

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کادناسر به بررسی نقشه رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که کیلیان امباپه تصمیم بگیرد که به رئال مادرید نیاید و قراردادش را با پی اس جی تمدید کند، مدیران رئال مادرید به گزینه های دیگر برای تبدیل شدن به کهکشانی جدیدشان فکر خواهند کرد که ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی یکی از گزینه های آنهاست.

برای جدایی هالند در تابستان های آینده، بند آزادسازی وجود دارد و اگر خود این بازیکن قصد جدایی را داشته باشد، منچسترسیتی نمی تواند جلوی رفتنش را بگیرد. مدیران رئال مادرید هم این را می دانند و در تلاش هستند تا خود او را راضی کنند.

رادیو کادناسر گزارش داده که مدیران رئال مادرید برای جذب هالند همان تاکتیکی را انتخاب کرده اند که پیش از این در مورد بلینگام استفاده کرده بودند. در حقیقت مدیران رئال به مدت بیش از یک سال با بلینگام و نزدیکانش در تماس بودند و کاری کردند تا این بازیکن به سایر پیشنهادهایش از منچسترسیتی و لیورپول پاسخ منفی بدهد و به رئال مادرید بیاید. دورتموند نیز چاره ای جز پذیرش پیشنهاد رئال نداشت. در حال حاضر علاوه بر مدیران رئال مادرید، بلینگام نیز با هالند در تماس است چرا که این دو از دوران حضور مشترکشان در دورتموند، رابطه بسیار خوبی با همدیگر دارند.

4125