مسی برزیلی از بارسلونا دور شد

مسی برزیلی از بارسلونا دور شد

پایگاه خبری فوتبالی - استوائو ویلیان ملقب به "مسینیو" یکی از جواهرات آینده دار فوتبال برزیل به شمار می رود که بسیاری از باشگاه های اروپایی به دنبال خرید او هستند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم پالمیراس نگاه بارسلونا را به خود جلب کرده است اما به نظر نمی رسد که کاتالان ها شانس چندانی برای خرید این بازیکن داشته باشند. در حقیقت هر چند که مسینیو و اطرافیانش به بالونا و انتقال به این باشگاه علاقمند هستند اما تیم کاتالان از نظر مالی توان چنین خریدی را ندارد. در حقیقت پی اس جی ، چلسی، یونایتد و سیتی حاضرند تا 60 میلیون یورو برای خرید استوائو بپردازند که بارسلونا به هیچ وجه توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد. پالمیراس مشکلی با فروش این بازیکن ندارد البته مشتریانش باید تا سال 2025 برای اضافه شدن او به تیمشان منتظر بمانند چرا که این جواهر برزیلی نمی تواند قبل از 18 سالگی به فوتبال اروپا ملحق شود. 

اندریک دیگر جواهر برزیلی سال گذشته با رئال مادرید قرارداد بست که او هم شرایط مشابهی دارد و تا قبل از 18 سالگی نمی تواند به اروپا بیاید. رئال مادرید روی اندریک برای فصل اینده حساب باز کرده و حالا هم تیمی او یعنی مسینیو نیز باید پیشنهادهای پرشمارش را بررسی کند و به یکی از آنها پاسخ مثبت بدهد. 

4125