تمایل ستاره کلمبیایی لیورپول به بازی با پیراهن بارسلونا

تمایل ستاره کلمبیایی لیورپول به بازی با پیراهن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- لوییز دیاز، وینگر کلمبیایی لیورپول یکی از اهداف بزرگ بارسلونا برای تابستان امسال است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی این فصل، تقویت جناح چپ خط حمله است. آن‌ها از عملکرد ژائو فلیکس و فران تورس در این پست راضی نیستند و می‌خواهند یک بازیکن باکیفیت را برای پست وینگر چپ به خدمت بگیرند. هرچند که باید اشاره کرد محدودیت‌های مالی‌ای که لالیگا در نظر گرفته، شرایط را برای کاتالان‌ها دشوار کرده و باید دید آیا مدیران باشگاه می‌توانند به وضعیت اقتصادی سروسامان بدهند یا خیر؟

به هر روی، سران باشگاه اسپانیایی گزینه‌های مختلفی را زیر نظر دارند. رافائل لیائو و خویچا کواراتسخلیا، اهداف خوشبینانه آن‌ها بودند که به نظر می‌رسد به دلیل مبلغ درخواستی دو باشگاه ناپولی و آث میلان، خرید این دو بازیکن تا حد زیادی منتفی شده باشد. به همین خاطر مدیران به دنبال گزینه‌هایی ارزان‌قیمت‌تر مثل نیکو ویلیامز و دنی اولمو رفته‌اند. هرچند که آن‌ها خرید قرضی ژاوی سیمونز را هم در گزینه‌ها دارند اما بعید است پاری سن ژرمن با انتقال این ستاره هلندی به بارسلونا موافقت کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که لوییز دیاز، وینگر کلمبیایی لیورپول نیز به لیست خرید بارسلونا اضافه شده است. این ستاره تکنیکی پیش از این اعلام کرده بود که علاقه خاصی به باشگاه کاتالونیایی دارد و خانواده او نیز تایید کرده بودند که آرزوی دیاز پوشیدن پیراهن بارسلونا است.

به نقل از نشریه کاتالونیایی موندو دپورتیوو، لوییز دیاز تمایل دارد تا لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کند. مدیران بارسا نیز از این انتقال استقبال می‌کنند، اما شاید مبلغ درخواستی لیورپول مانع بزرگی بر سر راه این معامله باشد.

1428