لیست بارسلونا مقابل آلمریا با پنج غایب

لیست بارسلونا مقابل آلمریا با پنج غایب

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا یکی از بازیکنان کلیدی خود را برای بازی حساس امشب مقابل آلمریا در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، گوندوغان به علت محرومیت در بازی امشب بارسلونا حضور ندارد و رونالد آرائوخو نیز به علت مصدومیتی جزئی امشب بازی نمی کند. ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که آرائوخو هنوز احساس درد دارد و به نظر می رسد که این بازیکن از نظر بدنی برای بازی با آلمریا آماده نبوده است. 

ژاوی امشب مجموعا پنج بازیکن را در اختیار ندارد که گوندوغان به علت محرومیت و آرائوخو، دی یونگ، بالده و گاوی به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارند.  سرمربی بارسلونا از سویی کاسادو، هکتور فورت و دیگو کوچن را هم از میان بازیکنان آکادمی در لیست قرار داده است. بارسایی ها امروز از فرودگاه جوزپ تاردیاس راهی آلمریا می شوند. بازیکنان بارسلونا در حال حاضر در رتبه دوم لالیگا قرار دارند و با کسب پیروزی در بازی امشب می توانند نایب قهرمانی خود را تقریبا قطعی کنند و خیال خود را از بابت حضور در سوپرجام اسپانیا در فصل آینده راحت کنند. 

لیست بارسلونا بدین شرح است: ترشتگن، ژائو کانسلو، اینیگو مارتینز، فران تورس، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، اینیاکی پنیا، ژائو فلیکس، کریستنسن، فرمین لوپز، مارکوس آلونسو، رومئو، ویتور روکه، سرجی روبرتو، کنده، لامین یامال، مارک کاسادو، کوچن، کوبارسی و هکتور فورت. 

4125