رقابت داغ برای خرید شیطان کوچک؛ سبقت منچسترسیتی از بارسلونا

رقابت داغ برای خرید شیطان کوچک؛ سبقت منچسترسیتی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کلودیو اچوری پدیده اصلی جام جهانی زیر 17 سال بوده است.

به گزارش فوتبالی، گلهای اچوری در تیم نوجوانان آرژانتین مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا را جلب کرده است و خیلی ها به دنبال خرید او هستند. این بازیکن از طرفی پس از قهرمانی در سوپرجام آرژانتین گفت که قصد تمدید قرارداد با ریورپلاته را ندارد و حداکثر شش ماه تا یک سال دیگر در این تیم خواهد ماند. 

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که منچسترسیتی و چلسی به شدت به خرید "ال دیابلیتو" (به معنی شیطان کوچک) علاقمن دهستند. تیم گواردیولا بیشترین شانس را برای خرید او دارد و پیشنهادی 25 میلیونی را برای خرید او َآماده کرده اند. 

بارسلونا نیز به خرید بازیکن آرژانتینی علاقمند است اما به نظر می رسد که مشکلات مالی باعث شده تا شانسی برای این خرید نداشته باشند. در حقیقت ژاوی و مدیران بارسلونا به شدت به جذب اچوری علاقمند هستند اما این بازیکن را در حال حاضر دور از دسترس می بینند. 

در هر صورت به نظر می رسد که شمارش معکوس برای جدایی اچوری از ریورپلاته و حضورش در فوتبال اروپا آغاز شده و جنگ داغی برای خرید او وجود دارد. خیلی ها این بازیکن و استعدادش را با مسی مقایسه می کنند  و بزرگان اروپا نمی توانند فرصت جذبش را از دست بدهند.

4125