رقابت چلسی و نیوکاسل برای جذب استعداد بوسنیایی

رقابت چلسی و نیوکاسل برای جذب استعداد بوسنیایی

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برای جذب استعداد فوق‌العاده بوسنیایی، یعنی عمار ددیچ کار سختی دارد و باید با چند باشگاه مطرح اروپایی دیگر رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، چلسی چند وقتی است که وضعیت عمار ددیچ را زیر نظر دارد؛ اما حالا به نظر می‌رسد که چند باشگاه دیگر، از جمله نیوکاسل هم قصد دارند برای جذب مدافع آربی سالزبورگ با چلسی رقابت کنند و همین موضوع کار شیرهای لندن را برای به خدمت گرفتن ددیچ دشوار می‌کند.

چلسی، در تلاش برای تضمین کیفیت ددیچ، وضعیت پیشرفت او را زیر نظر گرفته است. آبی‌ها یک نماینده را برای تماشای تمام بازی‌های ددیک در لیگ قهرمانان در این فصل اعزام کرد، علاوه بر این، نماینده چلسی حداقل در چهار بازی لیگ از ماه نوامبر و مسابقات مقدماتی یورو 2024 برای بوسنی حضور داشت تا شرایط این بازیکن جوان را تحت نظر داشته باشد.

نیوکاسل هم که مشتاق به جذب این مدافع است، نماینده‌ای را برای تماشای 3 بازی آخر سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا فرستاد تا نشان دهد به صورت جدی به جذب ددیک فکر می‌کند. ادی هاو  قصد دارد ترکیب دفاعی خود را با اضافه کردن یک بازیکن همه‌کاره که قادر به رقابت با تریپیر باشد، تقویت کند؛ چرا که لوییس هال در تابستان قرارداد قرضی‌اش به پایان می‌رسد و باید به ترکیب چلسی برگردد و با این تفاسیر، یک مدافع کناری از جمع کلاغ‌ها جدا می‌شود و ددیچ می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای جایگزینی باشد.

باید این نکته را به خاطر داشت که نیوکاسل یک برگ برنده نسبت به چلسی دارد. مدیربرنامه‌های جولینتون، هافبک-مهاجم نیوکاسل و عمار ددیچ مشترک است و این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای ادی هاو باشد. 

1428