صعود دراماتیک چلسی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه

صعود دراماتیک چلسی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در دیدار مقابل نیوکاسل که در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار می شد، در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، در آغاز مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلستان، تیم های چلسی و نیوکاسل از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج به مصاف هم رفتند. در این دیدار، پوچتینو به جز چند تغییر جزئی در خط دفاعی، با ترکیب اصلی وارد میدان شده بود و ادی هاو نیز بدون تغییر، با قدرت کامل تیمش را روانه مسابق کرد. 

در نیمه اول، چلسی کاملاً تیم برتر میدان بود، اما در دقیقه 16 روی اشتباه مدافع چلسی، کالوم ویلسون موفق شد گل اول بازی را برای نیوکاسل به ثمر برساند. در ادامه چلسی فرصت های خوبی برای رسیدن به گل تساوی به دست آورد، اما بی دقتی مهاجمان باعث شد تا موقعیت ها از دست برود و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر نیوکاسل به پایان رسید.

 در نیمه دوم نیز توپ و مالکیت میدان در اختیار چلسی بود و این بار پس از فشار طولانی بالاخره در دقیقه 90+2 میخایلو مودریک موفق شد گل تساوی را روی اشتباه کیران تریپیر به ثمر برساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی نیز کیران تریپیر پنالتی اش را از دست داد تا شب بدش تکمیل شود و دیگر پنالتی نیوکاسل را مت ریچی از دست داد تا چلسی با پیروزی 4-2 در ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی شود.

در دیگر بازی ها، میدلزبورو با نتیجه سه بر صفر از سد پورت ویل گذشت و فولام در ضربات پنالتی با نتیجه 7-6 اورتون را شکست داد. 

4416