قیمت مهاجم مورد نظر چلسی مشخص شد: صد میلیون یورو

قیمت مهاجم مورد نظر چلسی مشخص شد: صد میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژآنتینی چلسی به دنبال تقویت در خط حمله تیمش است و به نظر می رسد که آبی پوشان لندنی گزینه زمستانی خود را هم پیدا کرده اند و به دنبال خرید یکی از پدیده های غیرمنتظره لیگ پرتغال هستند: ویکتور گیوکرش.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 25 ساله سوئدی در 19 بازی فصلش در اسپورتینگ با 16 گل و هفت پاس گل خوش درخشیده است و به یکی از بهترین بازیکنان لیگک پرتغال تبدیل شده است. روبن آموریم سرمربی اسپورتینگ اما قیمت این بازیکن را صد میلیون یورو اعلام کرده است. وی اظهار داشت:" رقم فسخ قرارداد گیوکرش مشخص است و در ژانویه فقط با همین مبلغ ممکن است جدا شود."

مهاجم سوئدی با فوتبال انگلیس آشنایی دارد. او در سال 2017 به برایتون ملحق شد که در این تیم دوران موفقی نداشت و در میانه فصل قرضی راهی سوانزی در لیگ دسته دو شد. این بازیکن در کاونتری در لیگ دسته دوی انگلیس بهترین نمایش خود را داشت و در دو فصل اخیر چهل گل به ثبت رساند.

عملکرد درخشان گیوکرش باعث شد تا اسپورتینگ در تابستان قبلی به سراغش برود و برای جذب او 20 میلیون یورو بپردازد و حالا برای فروش او پنج برابر بیشتر پول می خواهند. چلسی از زمان حضور تاد بولی بیش از یک میلیارد یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده اما با این وجود نتایج مطلوبی کسب نکرده است. آنها در حال حاضر در رتبه دهم لیگ انگلیس قرار دارند.

4125