مشخص شدن برگ برنده بارسلونا برای خرید «شیطان کوچک»

مشخص شدن برگ برنده بارسلونا برای خرید «شیطان کوچک»

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که منچسترسیتی و چلسی به شدت به خرید کلودیو اچوری ملقب به "ال دیابلیتو" (به معنی شیطان کوچک) بازیکن ریورپلاته هستند چرا که این بازیکن با درخشش در ترکیب آرژانتین در جام جهانی نوجوانان، نگاه ها را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، نشریات انگلیسی گزارش داده اند که منچسترسیتی بیشترین شانس را برای جذب پدیده فوتبال آرژآنتین دارد چرا که مدیران سیتی رابطه بسیار خوبی با مدیران ریورپلاته دارند.  حالا اچوری گفته است که دوست دارد که در بارسلونا بازی کند. وی گفته است:" علاوه بر ریور، دوست دارم که در بارسا بازی کنم. به شدت طرفدار مسی هستم و بازیهایش را در بارسلونا می دیدم و به همین خاطر از سنین کم، طرفدار این تیم بوده ام."

در حقیقت مدیران بارسلونا تصور می کنند که علاقه اچوری به مسی می تواند برگ برنده آنها باشد تا این بازیکن را مجاب کنند که در تیمی بازی کند که لئو در ان بازی کرده است. قیمت این بازیکن توسط ریورپلاته 20 میلیون یورو است که بارسلونا توان پرداخت چنین مبلغی را برای جذب او دارد هر چند که بارسایی ها می دانند که اگر قرار به رقابت برای دستمزد یا سایر پاداشها باشد، شانسی برای رقابت ندارند. با این وجود بارسایی ها امیدوارند که کلودیو، مقصدش را به واسطه قلبش انتخاب کند و در آن صورت می توانند "شیطان کوچک" را از رقبای متمول خود بربایند.

4125