مهاجم منچسترسیتی گزینه محبوب ژاوی برای جانشینی لواندوفسکی

مهاجم منچسترسیتی گزینه محبوب ژاوی برای جانشینی لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که عملکرد رابرت لواندوفسکی در این فصل از رقابت ها نسبت به فصل دچار افت محسوسی شده است، رسانه های مختلف درباره آینده این بازیکن و جانشین های احتمالی او صحبت می کنند.

به گزارش فوتبالی ، البته بارسلونا ویتور روکه را جذب کرده است و این بازیکن جوان برزیلی قرار است که در ماه ژانویه به ترکیب بارسلونا اضافه شود اما آبی و اناری پوشان گزینه هایی نام آشنا تر را مد نظر قرار داده اند.

یکی از احتمالات این است که بارسلونا رابرت لواندوفسکی را در تابستان آینده به فروش برساند. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد آبی و اناری پوشان می توانند به سراغ خرید مهاجم های دیگری بروند که جولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی یکی از اصلی ترین گزینه ها است.

به گفته روزنامه اسپورت، ژاوی هرناندز علاقه ویژه ای به جولیان آلوارز دارد و دوست دارد که این بازیکن 23 ساله را در تیم خود داشته باشد. البته مشکل اصلی بارسلونا برای جذب این بازیکن، قراردادی است که مهاجم آرژانتینی با منچستر سیتی دارد چرا که این بازیکن تا سال 2028 میلادی با سیتیزن ها قرارداد دارد به و این راحتی ها نمی توان او را از جمع سیتیزن ها جدا کرد.

1470