کدام تیم‌ها هر پنج بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برده‌اند؟

کدام تیم‌ها هر پنج بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر پنج هفته از این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گذشته است و تکلیف بسیاری از تیم های صعود کننده به دور بعدی رقابت ها مشخص شده است و باید دید که بقیه تیم های صعود کننده چه تیم هایی خواهند بود.

به گزارش فوتبالی ، در این فصل از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تنها دو تیم توانسته اند هر پنج بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. رئال مادرید و منچسترسیتی تنها تیم هایی هستند که از پنج بازی موفق شده اند پانزده امتیاز به دست بیاورند و با عنوان تیم صدرنشین صعود خود را با حداکثر امتیاز به مرحله بعدی قطعی کنند. البته باید دید که رئال مادرید و منچستر سیتی در بازی ششم خود در مرحله گروهی چه نتیجه ای می گیرند و آیا می توانند با هجده امتیاز از شش بازی راهی دور یک هشتم نهایی رقابت ها شوند یا خیر.

در فصل های اخیر لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید و منچستر سیتی همواره دو مدعی اصلی قهرمانی بوده اند و اکنون هم به نظر می رسد که در این فصل از رقابت ها، این دو تیم مدعی های اصلی قهرمانی هستند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت. منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی است و می دانیم که در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیمی به جز رئال مادرید نتوانسته است از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

1470