تمجید سرمربی پی‌اس‌جی از ستاره سابق بارسلونا

تمجید سرمربی پی‌اس‌جی از ستاره سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از عملکرد درخشان عثمان دمبله مقابل موناکو، لوئیز انریکه سرمربی پاریسن ژرمن به تمجید از وینگر سابق بارسلونا پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، عثمان دمبله در تابستان گذشته با رقم 45 میلیون یورو از بارسلونا به پاریسن ژرمن پیوست، اما تا همین آخرین بازی، نتوانسته بود برای باشگاه جدیدش گلزنی کند و سرانجام در روز جمعه در دیدار مقابل موناکو که با پیروزی پنج بر دو پی اس جی به پایان رسید، پای دمبله به گلزنی باز شد. 

به نقل از سایت گل، انریکه راجع به دمبله به خبرنگاران گفت: "از زمان حضورم در بارسلونا، دمبله را می شناختم. همان زمان نیز می خواستم او را برای بارسا بخرم، اما دمبله در رنس بازی می کرد و آمدن به بارسلونا برایش کمی مشکل بود، زیرا بازیکنان زیادی در آن پست حضور داشتند. او شاید متفاوت ترین بازیکنی است که می شناسم. خوشحالم که الان از نزدیک با او کار می کنم."

"او به اینکه اشتباه کند یا مورد انتقاد قرار بگیرد، اهمیتی نمی دهد. فکر می کنم حالا بازیکنی متفاوتی نسبت به زمانش در بارسلونا است. از همان ابتدا، مردم به آمار گلزنی او بیش از حد دقت می کردند، اما این چیزها برایم مهم نیست. من هیچ شکی ندارم که او تاثیرگذارترین بازیکن در دنیاست."

4416