پیشنهاد نجومی الاتحاد به مهاجم اینتر: 240 میلیون دلار

پیشنهاد نجومی الاتحاد به مهاجم اینتر: 240 میلیون دلار

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه الاتحاد با قدرت برای خرید لوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر دست به کار شده است و در نظر دارند که این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، نشریه ایتالیایی "اسپورت" گزارش داده است که لوتارو نگاه باشگاه الاتحاد را به خود جلب کرده است و این باشگاه در نظر دارد که برای جذب این بازیکن پیشنهادی بی سابقه را ارائه بدهد. این منبع مدعی است که الاتحاد حاضر شده تا برای جذب این مهاجم 240 میلیون دلار بپردازد تا بدین ترتیب این بازیکن را راضی کند تا به لیگ عربستان ملحق شود.

مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی است هر چند که هنوز برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده است و همین مسئله درها را به روی جدایی او می گشاید. قرارداد کنونی لوتارو با اینتر در سال 2026 به اتمام می رسد و در حال حاضر نراتزوری ها برای تمدید قرارداد به او توافق نرسیده اند. الاتحاد در تلاش است تا با پیشنهادی اغواکننده این مهاجم را راضی کند تا قید حضور در فوتبال اروپا را بزند و به آنها ملحق شود. الاتحاد شروع فصل خوبی نداشته و به دنبال اعمال تغییرات در ترکیبش است و لوتارو می تواند به زوج جدید کریم بنزما تبدیل شود.

4125