عکس؛ خوشحالی مشابهی که هالند و رونالدو انجام دادند

عکس؛ خوشحالی مشابهی که هالند و رونالدو انجام دادند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند از ستاره های نسل جدید دنیای فوتبال است و برخی ها معتقدند که رقابت هالند با بازیکنی مثل کیلیان امباپه می تواند مشابه با رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی شود.

به گزارش فوتبالی ، همین قضیه موجب شده است تا حرکات بازیکنی مثل ارلینگ هالند با ستاره هایی مثل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مورد مقایسه قرار بگیرد.

به عنوان مثال ارلینگ هالند به تازگی یک خوشحالی ویژه انجام داده است که این خوشحالی با خوشحالی کریستیانو رونالدو مورد مقایسه قرار گرفته است. ارلینگ هالند پس از گلزنی مقابل یانگ بویز دست های خودش را به شکل قلب کرد. هالند حتی این تصویر را در شبکه های اجتماعی هم به اشتراک گذاشت و به این ترتیب این خوشحالی ویژه خود را به نمایش گذاشت.

کریستیانو رونالدو هم در النصر عربستان و در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان این خوشحالی ویژه را انجام داده بود و اکنون ارلینگ هالند به سبک رونالدو خوشحالی کرده است و تصویر او با تصویر رونالدو در یک قاب کنار هم قرار داده شده است.

در بازی اخیر منچستر سیتی مقابل یانگ بویز که با پیروزی سه بر صفر سیتیزن ها همراه بود، ارلینگ هالند موفق شد دو گل به ثمر برساند.

1470