خبرنگار اسپانیایی: الهلال به مسی پیشنهاد دستمزد یک میلیاردی داده بود!

خبرنگار اسپانیایی: الهلال به مسی پیشنهاد دستمزد یک میلیاردی داده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - چندین ماه از پیوستن لیونل مسی به اینتر میامی و مخالفت او با پیشنهاد الهلال عربستان می گذرد اما همچنان برخی خبرنگاران جزییاتی را از روند انتقال منتشر می کنند.

به گزارش فوتبالی، مسی 35 ساله در تابستان  گذشته پیشنهاد الهلال عربستان را رد کرد و با قراردادی دو ساله به باشگاه اینتر میامی ملحق شد.  گیلم بالاگه خبرنگار کاتالان که رابطه نزدیکی با مسی دارد و کتابی در مورد زندگی ستاره آرژآنتینی نوشته است، به تازگی به جزییات پیشنهاد الهلال به مسی اشاره کرده است.   

این منبع در گفتگو با "کاوت آفساید" مدعی شده است که الهلال حاضر شده بود تا به مسی سالی یک میلیارد یورو دستمزد بدهد تا این بازیکن را راضی کند تا به آنها ملحق شود.  این پیشنهاد در زمانی ارائه شده که مسی به آخرین هفته های قراردادش با پی اس جی نزدیک می شده و می دانسته که در تیم فرانسوی نخواهد ماند.

بالاگه گزارش داده است که لئو با وجود این که رقم این پیشنهاد بسیار نجومی بوده، به آن توجهی نکرده و در نهایت به این نتیجه رسیده که برای این که زندگی آرام تری در کنار خانواده اش داشته باشد، بهتر است که به اینتر میامی ملحق شود.  لئو در تیم آمریکایی در چهارده بازی یازده گل زد و پنج پاس گل داد و به قهرمانی لیگز کاپ رسید اما زا صعود به پلی آف لیگ آمریکا باز ماند.

4125