تیم مسی، بارسایی‌تر و کهکشانی‌تر می‌شود

تیم مسی، بارسایی‌تر و کهکشانی‌تر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی پس از حذف از مرحله پلی آف لیگ آمریکا، باید خود را برای فصل جدید آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از کسب هشتمین توپ طلایش باید آماده اولین فصل کامل خود در لیگ آمریکا شود. اینتر میامی پس از جذب بوسکتس و جوردی البا  حالا در مسیر خرید یکی دیگر از دوستان قدیمی مسی قرار دارد: لوئیز سوارز. در حقیقت قرارداد بازیکن اروگوئه ای با گرمیو در دسامبر به پایان می رسد و این بازیکن راهی لیگ آمریکا می شود تا به پروژه جدید مسی ملحق شود. 

در حقیقت تاتا مارتینو با جدایی ژوزف مارتینز در نظر دارد که لوئیز سوارز را برای تقویت خط حمله به خدمت بگیرد. بازیکن ونزوئلایی اولین خرید بزرگ پروژه بکام بود که در 49 بازی در اینتر میامی 21 گل و هفت پاس گل داشت که آمار بدی نبود اما حالا جای خود را به مهاجمی جدید می دهد. سوارز بدین ترتیب دوباره در کنار دوست قدیمی خود لیونل مسی بازی خواهد کرد. 

بکام بدین ترتیب چهار بازیکن کلیدی سالهای اخیر بارسلونا یعنی آلبا، بوسکتس، مسی و سوارز را در کنار هم خواهد داشت، بازیکنانی که با همدیگر در سال 2015 فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند. 

اینتر میامی از سویی رویای خرید لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید را در پایان فصل با اتمام قراردادش با رئال مادرید در سر می پروراند.

4125