هافبک گالاتاسرای به خاطر یک همبرگر اخراج می‌شود!

هافبک گالاتاسرای به خاطر یک همبرگر اخراج می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - تانگی اندومبله در تابستان گذشته به صورت قرضی از تاتنهام راهی گالاتاسرای شد اما شرایط برای او در لیگ ترکیه اصلا خوب پیش نمی رود.

به گزارش فوتبالی، این هافبک فرانسوی دچار اضافه وزن شدیدی شده است و با گذشت زمان نه تنها به فرم ایده آلش نزدیک نمی شود بلکه شرایطش از قبل هم بدتر می شود. حالا رسانه های ترکیه گزارش داده اند که اندومبله با اضافه وزن در تمرینات حاضر می شود و اخیرا نیز درگیری لفظی شدیدی با اوکان بوروک سرمربی گالاتاسرای داشته است. در حقیقت وقتی که اوکان می فهمد که اندومبله برای اتاقش در هتل، همبرگر سفارش داده به شدت عصبانی می شود چرا که متوجه می شود که این بازیکن به دنبال کاهش وزنش نیست. 

این اتفاق زمانی رخ داد که گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ رفت و حالا از ترکیه خبر می رسد که مدیران تیم ترکیه ای به فسخ قرارداد هافبک فرانسوی فکر می کنند. اندومبله در فصل جاری فقط هفت بازی انجام داده است. در حقیقت گالاتاسرای حساب ویژه ای روی این بازیکن به عنوان بازیکنی باتجربه باز کرده بود اما در حال حاضر به نظر می رسد که خرید او به تجربه ای کاملا شکست خورده تبدیل شده است و سفارش همبرگر قرار است که حسابی کار دست این بازیکن فرانسوی بدهد!

4125