96 امتیازی شدن فنرباغچه با پیروزی مقابل گالاتاسرای 99 امتیازی

96 امتیازی شدن فنرباغچه با پیروزی مقابل گالاتاسرای 99 امتیازی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هفتم از رقابت های سوپرلیگ ترکیه، فنرباغچه و گالاتاسرای به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی فنرباغچه موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، رقابت بر سر قهرمانی در این فصل از لیگ ترکیه بسیار داغ است و فنرباغچه و گالاتاسرای در کورس قهرمانی هستند و باید دید که در نهایت کدام یک از آن ها به قهرمانی می رسد. اگر گالاتاسرای می توانست در بازی امروز خود مقابل فنرباغچه یک مساوی از این تیم بگیرد، قهرمانی خود را قطعی کرده بود اما چنین اتفاقی رخ نداد و گالاتاسرای مقابل فنرباغچه شکست خورد و حالا همه چیز به هفته پایانی کشیده شده است. فنرباغچه با پیروزی مقابل گالاتاسرای به امتیاز 96 در سوپرلیگ ترکیه رسیده است و گالاتاسرای 99 امتیاز دارد.

در هفته پایانی باید گالاتاسرای شکست بخورد و فنرباغچه به پیروزی برسد تا فنرباغچه شانسی برای قهرمانی داشته باشد. اگر گالاتاسرای در هفته آخر یک مساوی هم بگیرد قهرمان خواهد شد.

در این بازی فنرباغچه در دقیقه 21 ده نفره شد و با وجود ده نفره شدن با گلی که چالار سیونجو در دقیقه 71 به ثمر رساند، توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

1470