نقل و انتقالات/ هافبک فرانسوی رئال مادرید در رادار آرسنال؛ مقصد لندنی ستاره طرد شده منچستر یونایتد

نقل و انتقالات/ هافبک فرانسوی رئال مادرید در رادار آرسنال؛ مقصد لندنی ستاره طرد شده منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال به دنبال شریکی مناسب برای دکلان رایس، جهت بیمه کردن کمربند میانی تیم خود می‌گردد و در این مسیر، هافبک فرانسوی رئال مادرید را در نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، باهم چند خبر داغ نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال ر مرور خواهیم کرد:

چلسی به عنوان یکی از مقاصد احتمالی جیدون سانچو، در صورت جدایی اش از منچستر یونایتد در زمستان، در نظر گرفته می‌شود، در حالی که یوونتوس نیز به این بازیکن لینک شده است. سانچو پس از برهم خوردن رابطه اش با تن هاگ در ماه سپتامبر، تا به حال با تیم اصلی شیاطین سرخ، تمرین نکرده است. (The Athletic)

.

لیورپول در رقابت جذب گونسالو ایناسیو، مدافع اسپورتینگ لیسبون، پیشتاز است. این بازیکن در ماه‌های اخیر، مورد توجه تیم‌های بزرک اروپایی قرار داشته است. (BILD)

.

سانتیاگو خیمنز، مهاجم روی فرم فینورد، به احتمال زیاد، در تابستان آینده، به رئال مادرید یا تاتنهام خواهد پیوست. (TMW)

.

بایرن مونیخ بیش از پیش نگران علاقه تیم‌های مختلف به جمال موسیالا شده است، در حالی که منچستر سیتی نیز به رئال مادرید و لیورپول، در لیست تیم‌های تحسین کننده این بازیکن اضافه شده است. (BILD)

.

آرسنال، در سودای جذب یک شریک مناسب برای دکلان رایس در خط میانی به سر می‌برد و اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی رئال مادرید را، به عنوان یکی از اهداف اصلی خود برای تابستان 2024 برگزیده است. مارتین زوبیمندی، هافبک رئال سوسیداد، که مورد توجه منچستر یونایتد نیز قرار دارد، دیگر بازیکن لیست توپچی‌هاست. (Football Transfers)

2102