رسمی؛ سرمربی جدید یاران راموس مشخص شد

رسمی؛ سرمربی جدید یاران راموس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه سویا پس از این که سرمربی خود یعنی خوزه لوئیز مندیلیبار را از کار برکنار کرد، اکنون جانشین او را مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی ، خوزه لوئیز مندیلیبار پس از عملکرد ضعیفی که در این فصل از رقابت ها داشت، از کار برکنار شد. اکنون باشگاه سویا به طور رسمی دیگو آلونسو را به جای او نشانده است.

دیگو آلونسو فعلا قرار است تا پایان فصل جاری سرمربی سویا باشد و باید دید که پس از آن چه اتفاقاتی در سویا رخ خواهد داد. این سرمربی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر سکان هدایت تیم ملی اروگوئه را بر عهده داشت اما عملکردش در این تورنمنت جالب نبود و در نهایت تیم او از مرحله گروهی صعود نکرد و همین قضیه موجب شد که این سرمربی اهل کشور اروگوئه از تیم ملی کشورش اخراج شود.

سرخیو راموس در حال حاضر یکی از بازیکنان سویا است و به این ترتیب سرمربی اروگوئه ای قرار است با راموس و یارانش در سویا کار کند و باید دید که عملکردش به چه شکل خواهد بود.

دیگو آلونسو در حال حاضر 48 سال سن دارد. او از سال 2011 به طور رسمی به عنوان سرمربی فعالیت می کند و هدایت باشگاه هایی از اروگوئه، پاراگوئه و مکزیک را بر عهده داشته است.

1471