ستاره جام جهانی قطر که فصل درخشانی در الهلال داشت

ستاره جام جهانی قطر که فصل درخشانی در الهلال داشت

پایگاه خبری فوتبالی - یاسین بونو در فوتبال عربستان توانست به آرامش برسد.

به گزارش فوتبالی، بر خلاف کریم بنزما که در الاتحاد موفق نبود و فصلی بدون جام و پرحاشیه را داشت، دروازه بان مراکشی که از لالیگا راهی عربستان شد، فصل درخشانی داشت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. بونو در زمان ترک سویا گفته بود:" نمی خواستم بروم اما از نظر روحی دیگر نمی توانستم در این جا ادامه بدهم. برای سلامت ذهنی خودم به تغییر نیاز داشتم."

بونو در سالهای اخیر عملکرد درخشانی در سویا داشت و به یکی از بهترین دروازه بان های دنیا تبدیل شد و در تابستان گذشته، بحث پیوستنش به بایرن مونیخ و رئال مادرید نیز مطرح بود. در حقیقت او در جام جهانی، درخشان بود و در سویا نیز به قهرمانی لیگ اروپا رسید. او جایزه سومین دروازه بان برتر سال فیفا را هم کسب کرد اما به علت مشکلات خانوادگی تصمیم گرفت که از سویا جدا شود.

بونو حالا در ریاض دوباره به آرامش رسیده است. او گفته بود که برای تاریخ سازی به فوتبال عربستان ملحق شده است و حالا بخشی از تیمی است که 34 بازی متوالی را  در فوتبال عربستان برده و 42 بازی متوالی بی شکست بوده است. 

بونو در الهلال میانگین 0.6 گل خورده در هر بازی را داشت تا به بهترین دروازه بان لیگ عربستان تبدیل شود. دروازه بان سابق سویا توانست 20 کلین شیت در لیگ عربستان داشته باشد و در لیگ عربستان کلا هفت گل دریافت کرد. او در آخرین فصلش در سویا میانگین 1.6 گل خورده را داشت و فقط هفت بار کلین شیت کرده بود. 

4125