رویارویی طارمی و بارسلونا؛ الماس بوشهری خط دفاعی یک غول اروپایی دیگر را به آتش می‌کشد؟

رویارویی طارمی و بارسلونا؛ الماس بوشهری خط دفاعی یک غول اروپایی دیگر را به آتش می‌کشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پای مهدی طارمی در مصاف با بارسلونا به گلزنی باز می‌شود یا نه؟

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که برترین گلزن تیم ملی ایران در سال جاری میلادی شناخته می شود امشب با حضور در ترکیب پورتو می‌تواند در برابر بارسلونا به میدان برود و در برابر قهرمان فصل گذشته لالیگا و شاگردان ژاوی هرناندز خودنمایی کند. 

بارسلونا اولین تیم بزرگی نیست که مهدی طارمی در برابر آن قرار می گیرد؛ از مقطعی که الماس بوشهری راهی پورتو شد توانسته طعم بازی در 23 مسابقه لیگ قهرمانان را بچشد و البته در برابر غول هایی چون منچسترسیتی، اینتر، اتلتیکو مادرید، میلان، یوونتوس، لیورپول و چلسی قرار بگیرد و حتی سابقه به آتش کشاندن خط دفاعی این تیم‌ها را هم در تالار افتخارات شخصی خود حکاکی کند.

طارمی که با 10 گل زده بهترین گلزن ایرانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود نیمی از گل‌هایش را در برابر غول‌های مطرح فوتبال اروپا به ثمر رسانده و به خوبی نشان داده که راه گل زدن به تیم های برزگ را بلد است؛ برای اولین بار در مرحله گروهی فصل 21/2020 بود که در برابر یک تیم بزرگ اروپایی یعنی منچسترسیتی قرار گرفت گرچه در دو بازی رفت و برگشت نتوانست کار چندانی را در برابر تیم پپ گواردیولا انجام بدهد. طارمی در همین فصل در مراحل حذفی به ملاقات یوونتوس و چلسی هم رفت و با گلزنی از آنها استقبال کرد؛ در برابر بیانکونری یکی از زودهنگام‌ترین گل‌های لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و البته در جدال با آبی‌های لندنی یک شاهکار هنری خلق کرد و با ضربه‌ای برگردون به شکلی استثنایی دروازه چلسی که در پایان قهرمان مسابقات شد را باز کرد تا زیباترین گل فصل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود بزند و یکی از نامزدهای کسب جایزه پوشکاش لقب بگیرد.

الماس بوشهری دو فصل قبل هم در زمانی که پورتو در گروه مرگ با تیم های اتلتیکومادرید ، میلان و لیورپول همگروه شده بود توانسته بود راه دروازه میلان و لیورپول را پیدا کند و به این تیم‌ها گل بزند ضمن اینکه او فصل قبل هم در برابر اتلتیکو گلزنی کرده بود.

حال باید ببینیم طارمی که در هفته اول و در مصاف پورتو با شاختار زننده گل سوم تیمش بود می تواند در برابر بارسلونا هم گلزنی کند یا نه!

گزارش از جواد حامدنیا/ پایگاه خبری فوتبالی

9098