اصرار ژاوی: هیچ مشکلی با لاپورتا ندارم

اصرار ژاوی: هیچ مشکلی با لاپورتا ندارم

پیگاه خبری فوتبالی - علیرغم شایعات اخیر درباره اخراج ژاوی از بارسلونا، این سرمربی اسپانیایی ادعا می کند تمامی این اخبار دروغ هستند. 

به گزارش فوتبالی، در ماه ژانویه ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت بارسا کناره گیری خواهد کرد، اما در ماه آوریل، نظرش را تغییر داد و اعلام کرد در فصل آینده نیز سرمربی بارسا خواهد بود. اما در این هفته، چیزهای زیادی راجع به اخراج ژاوی شنیدیم و گفته می شود خوان لاپورتا در هر صورت قصد دارد تا هافبک سابق بارسلونا را اخراج کند، چون ژاوی در کنفرانس خبری گفته بود بارسا در وضعیت اقتصادی وخیمی قرار دارد و نمی توانند مثل 25 سال گذشته هر بازیکنی را بخرند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی 44 ساله به خبرنگاران گفت: "من دوست دارم اعتماد رئیس و مدیر ورزشی باشگاه (دکو) را داشته باشم و آن ها نیز چنین حسی را به من القا می کنند. برای من، هیچ چیز تغییر نکرده. می خواهیم با لاپورتا نشستی داشته باشیم، هنوز در ارتباط هستیم. اگر قرار باشد راجع به موضوع مهمی صحبت کنیم، این کار را خواهیم کرد. من سوال های شما را درک می کنم، اما آرام هستم. ما پروژه خوبی برای باشگاه داریم و می دانم در سال آینده بهتر خواهیم بود و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد."

4416