راموس و لواندوفسکی برای چندمین بار با هم روبرو می‌شوند؟

راموس و لواندوفسکی برای چندمین بار با هم روبرو می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - تا دقایقی دیگر قرار است بارسلونا و سویا در هفته هشتم از رقابت های لالیگا به مصاف هم بروند و به این ترتیب باید دید که در این بازی حساس چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی ، در ترکیب سویا برای این بازی، سرخیو راموس در خط دفاعی تیمش قرار گرفته است. از سوی دیگر در ترکیب بارسلونا، رابرت لواندوفسکی در نوک خط حمله قرار گرفته است و به این ترتیب شاهد جدال و تقابل رابرت لواندوفسکی و سرخیو راموس در این دیدار خواهیم بود. این بار اولی نیست که راموس و لواندوفسکی با هم روبرو می شوند.

سرخیو راموس و رابرت لواندوفسکی تاکنون هشت بار با هم روبرو شده اند. در حقیقت بازی امشب بارسلونا و سویا، نهمین تقابل رو در روی رابرت لواندوفسکی و سرخیو راموس خواهد بود و باید دید که چه اتفاقاتی در این بازی میان آن ها رخ خواهد داد.

در هشت تقابل قبلی لواندوفسکی و سرخیو راموس، رابرت لواندوفسکی موفق شده است که شش بار دروازه تیمی که راموس در آن حضور داشته است را باز کند. لواندوفسکی این گل ها را در بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ به رئال مادرید زده است. لواندوفسکی در یک دیدار در پیراهن دورتموند موفق شد چهار بار دروازه رئال مادرید را که راموس در آن حضور داشت باز کند. این اتفاق در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012/13 رقم خورد.

1470