دلیل عجیب برای اختلاف تن هاگ و رونالدو: شخصیت پیچیده کچل‌ها!

دلیل عجیب برای اختلاف تن هاگ و رونالدو: شخصیت پیچیده کچل‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال بازیکن اسبق بارسلونا از اریک تن هاگ به خاطر رفتار این بازیکن با کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد انتقاد کرد و مدعی شد که آدم های کچل، پیچیده هستند!

به گزارش فوتبالی، مربی هلندی در تابستان 2022 هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفت که در آن زمان کریستیانو رونالدو بخشی از تیمش بود. ستاره پرتغالی در فصل قبلش 24 گل زده بود اما زیر نظر تن هاگ در شانزده بازی فقط سه گل به ثمر رساند.  رونالدو پیش از جام جهانی قراردادش را با یونایتد فسخ کرد و مصاحبه تندی علیه مدیران یونایتد و مربی هلندی داشت. رونالدو در نهایت راهی النصر عربستان شد تا به پردرامدترین بازیکن فوتبال دنیا با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو تبدیل شود. 

حالا ویدال در گفتگو با هوادارانش در شبکه اجتماعی توئیچ گفته است:" کاری که مربی یونایتد انجام داد، بسیار بد بود. چطور می توانی کریستیانو رونالدو را از تیمت خارج کنی؟ این نشان می دهد که چه شخصیتی داری. او آقای گل بود و از تیم کنار گذاشته شد. این آدم های کچل خیلی پیچیده هستند."

رونالدو در دوره اولش در یونایتد نیز در 292 بازی 118 گل به ثمر رساند و قطعا به عنوان یکی از اسطوره های شیاطین سرخ در یادها می ماند.

4125