شوک به اینتر میامی: مسی فینال اوپن کاپ را از دست می‌دهد؟

شوک به اینتر میامی: مسی فینال اوپن کاپ را از دست می‌دهد؟

ایگاه خبری فوتبالی- تاتا مارتینو مربی اینتر میامی تایید کرد احتمال زیاد لیونل مسی دیدار حساس تیمش در هفته آینده مقابل هوستون در فینال اوپن کاپ آمریکا را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی در شبی که لیونل مسی تنها 36 دقیقه برای این تیم بازی کرد با 4 گل تورنتو را شکست داد ، مسی در دقیقه 36 به دلیل ناراحتی عضلانی زمین بازی را ترک کرد. نکته جالب در مورد این دیدار ترک ورزشگاه توسط بخش زیادی از  هواداران اینترمیامی پس از تعویض لیونل مسی بود. در این بازی همچنین در نیمه اول جوردی آلبا بازیکن اسپانیایی اینتر میامی هم به دلیل مصدومیت تعویض شد تا حضور دو ستاره این فصل تیم آمریکایی در بازی بعدی در هاله ای از ابهام باشد. دیداری که مقابل هیوستون در یک فینال حساس که می تواند دومین جام تاریخ باشگاه اینتر میامی را به همراه داشته باشد، برگزار خواهد شد.

  تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی پس از پیروزی تیمش گفت: "بازی برای ما به خوبی پیش رفت اما تنها نکته تلخ مصدومیت مسی بود و امیدوارم او به زودی به تیم اضافه شود. مجبور شدم مسی را پس از بازی با آرام کنم. لیونل از مصدومیت خود ناراحت بود.

من مجبور بودم مسی را آرام کنم چون او به بردن و‌ بازی کردن اعتیاد دارد. مجبور شدم به او بگویم آرام باش قرار نیست هر بازی را کامل بازی کنی و بعضی وقت ها مصدومیت برای بازیکنان بزرگ هم پیش می آید اما او بسیار تلخ کام بود. او در یک وضعیت دائمی شوق برای بازی است و خیلی سخت است این نگرش را در او تغییر دهیم"

۱۰۰۹