گلزنی امباپه در شب برد پاری سن ژرمن و کامبک شاگردان گواردیولا

گلزنی امباپه در شب برد پاری سن ژرمن و کامبک شاگردان گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن و منچستر سیتی، موفق شدند تا در اولین شب از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، نام خود را در میان تیم‌های پیروز امشب قرار دهند.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن و دورتموند، بازی دوم گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا را به انجام رساندند که در نهایت این تیم فرانسوی بود که موفق شد تا با نتیجه 0-2 زنبورها را شکست دهد.

کیلیان امباپه در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی و اشرف حکیمی در دقیقه 58، گل‌های پی اس جی را به ثمر رساندند و شرایط به طوری پیش رفت که پاریسی‌ها، به گل آفساید گرفته شده دقیقه آخری گونسالو راموس، احتیاجی نداشته باشد.

با توجه به تساوی میلان و نیوکاسل، دورتموند با این باخت به قعر جدول این گروه سقوط کرد و باید از فرصت‌های بعدی خود بهره ببرد.

در بازی مهم دیگر امشب، منچستر سیتی، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، در حالی که در نیمه اول بازی مقابل ستاره سرخ بلگراد، مالکیت و موقعیت‌های بازی را در دست داشت، با گل دقیقع 45+1 این تیم غافلگیر شد اما این خولیان آلوارز آرژانتینی بود که با دبل خود در دقایق 47 و 60، دوباره خود را به عنوان یک مهره تاثیر گذار در تیم گواردیولا به اثبات رساند، رودری نیز در دقیقه 73، با گل خود پیروزی سیتیزن‌ها را مستحکم تر کرد. سیتی اولین بازی خود را با 3 امتیاز شروع کرد تا به همراه لایپزیگ، دو تیم 3 امتیازی گروه G، نام بگیرند، دو تیمی که به احتمال خیلی زیاد، تیم های صعود کننده از این گروه خواهند بود.

2102