خبر خوش برای بارسلونا: رومانو بند آزادسازی قرارداد ستاره سیتی را لو داد

خبر خوش برای بارسلونا: رومانو بند آزادسازی قرارداد ستاره سیتی را لو داد

پایگاه خبری فوتبالی – قرارداد جدید برناردو سیلوا با منچستر سیتی، به لطف بند آزاد سازی اش، امیدهای بارسلونا و پاری سن ژرمن را برای جذب او افزایش داده است.

به گزارش فوتبالی، برناردو سیلوا، ماه گذشته قرارداد خود را برای یکسال دیگر با منچستر سیتی تمدید کرد تا خود را برای ماندن در این باشگاه تا سال 2026، متعهد کند. هرچند، به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی، قرارداد این ستاره پرتغالی، بند آزادسازی 50 میلیون پوندی را شامل می‌شود که از تابستان آینده قابل فعال سازی خواهد بود.

برناردو سیلوا در هریک از سه پنجره تابستانی اخیر، مایل به ترک منچستر سیتی بوده است و بارسلونا و پاری سن ژرمن، دو باشگاهی بوده اند که این هافبک پرتغالی به آن‌ها لینک شده است. قهرمان سه گانه فصل گذشته، این بازیکن 29 ساله را به ماندن قانع کردند اما مصالحه طرفین به قرار گرفتن بند آزادسازی در قرارداد جدید او منجر شد که کار جذب او را برای بارسلونا و پاری سن ژرمن، بسیار آسان تر خواهد کرد.

سیلوا که در موفقیت تاریخی سیتیزن‌ها در فصل گذشته و قهرمانی در سه رقابت لیگ جزیره، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان، نقشی بسیار پررنگ داشت، مهره ای اساسی در ترکیب تیم گواردیولا به شمار می‌رود اما به نظر می‌رسد که این سرمربی اسپانیایی در نهایت باید با رفتن ستاره خود کنار بیاید، اتفاقی که در تابستان آینده بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

2102