وقتی شرایط یونایتد در کنفرانس خبری گواردیولا مورد تمسخر قرار می‌گیرد

وقتی شرایط یونایتد در کنفرانس خبری گواردیولا مورد تمسخر قرار می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، وقتی با سوال خبرنگاران راجع به قدرت منچستر یونایتد در حال حاضر روبرو شد، به این سوال خندید.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا، طی سخنان خود در کنفرانس خبری پیش از بازی اول تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل ستاره سرخ بلگراد، درباره شروع قدرتمند تیم‌هایی مانند آرسنال و لیورپول صحبت می‌کرد که خبرنگاری از او درباره منچستر یونایتد سوال پرسید که گواردیولا در پاسخ به او خندید.

مشخص بود که خبرنگار به شوخی این سوال را بیان کرده است. یونایتد در این فصل شروع ضعیفی را داشته است. شاگردان تن هاخ روز شنبه با نتیجه 3-1، متحمل یک باخت خانگی مقابل برایتون شدند که سومین باخت این فصل آن‌ها پس از باخت‌های خارج از خانه ناامید کننده آن‌ها مقابل آرسنال و تاتنهام بود.

سیتی که برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ قهرمانان، به این مسابقات پا خواهد گذاشت، مسیر خود را با میزبانی از تیم ستاره سرخ بلگراد آغاز خواهد کرد و در طرف دیگر نیز، تیم قرمز پوش منچستر یونایتد، باید در مصاف دشوار دیگری، به آلمان سفر کند تا در مقابل بایرن مونیخ قرار بگیرد.

هرچند واکنش پپ گواردیولا که همیشه به حریفان خود احترام گذاشته، شاید در پاسخ به سوال خبرنگار که با لحنی کنایه آمیز بود، بوده باشد اما کسی نمی‌تواند منکر دشمنی دیرینه این دو تیم بزرگ انگلیسی شود.

2102