عبور مسی از رونالدو در یکی از رکوردهای گینس

عبور مسی از رونالدو در یکی از رکوردهای گینس

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی با قهرمانی اخیرش در مسابقات "لیگزکاپ" که تورنمنتی مشترک میان تیم های مکزیکی و آمریکایی بود، توانست به چهل و یکمین جام دوران فوتبالش کسب کند و در حال حاضر رکورد جهانی گینس در مورد پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال را با یک جام بیشتر از کریتسیانو رونالدو در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، مسی در حال حاضر پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است که البته همچنان در دنیای فوتبال حضور دارد و این شانس را دارد تا جامهای بیشتری را کسب کند.  مسی البته رکوردهای گینس دیگری را هم در اختیار دارد. به طور مثال او توانسته رکورد 91 گل در یک سال میلادی را از آن خود کند یا این که با 672 گل، رکورد تاریخ بارسلونا را در اختیار دارد و با هفت توپ طلا از این حیث هم در تاریخ فوتبال رکورد دار است. 

ادیث ردز کارشناس فوتبال در مورد رکورد جدید مسی می گوید :" رکورد جدید کاملا شایسته مسی است چرا که او احتمالا پرافتخارتاریخ بازیکن تاریخ است. او بیشتر از کریستیانو رونالدو رکورد گینس دارد که توپ طلا را برده است و این نشان از نبوغ فوتبالی خود دارد."

در هر صورت هم مسی و هم رونالدو حداقل دو فصل دیگر در دنیای فوتبال حضور دارند و باید دید که تا کجا می خواهند به رکوردشکنی ادامه بدهند.

4125