عکس؛ واکنش خشن بادیگارد مسی به هوادار وارد شده به زمین

عکس؛ واکنش خشن بادیگارد مسی به هوادار وارد شده به زمین

پایگاه خبری فوتبالی – محافظ شخصی لیونل مسی، که توسط دیوید بکام برای حفاظت از ستاره آرژانتینی استخدام شده است، مجبور شد تا در جریان برد 1-3 اینتر میامی میامی، برای حفاظت از مسی دست به کار شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اقدامات امنیتی که دیوید بکام، مالک اینتر میامی، پس از پیوستن مسی به این تیم انجام داد، استخدام یک عضو سابق نیروی دریایی و یک مبارز رشته MMA  بوده تا در طول بازی در کنار زمین، مسی را دنبال کند. 

این اقدام بکام در بازی امروز اینتر میامی و در پی هجوم یک هوادار به زمین بازی و به سمت برنده 7 توپ طلا، در نیمه دوم بازی نتیجه داد. 

هوادار مورد نظر که یکی از پیراهن‌های قدیمی لیونل مسی در بارسلونا را بر تن داشت، تنها کمی پس از رسیدن به الگوی خود، توسط یاسین چوکو دستگیر شد. او خیلی زودتر از وارد شدن نیروهای امنیتی ورزشگاه، با سرعت به داخل زمین بازی دوید و با گرفتن گردن هواداری که به سمت مسی رفته بود، او را از مسی دور کرد. چوکو که توسط باشگاه اینتر میامی، استخدام شده تا در هر بازی در کنار زمین حضور داشته باشد، در عملیات‌های نظامی آمریکا در عراق و افغانستان حضور داشته و به واسطه شغل جدیدش در حفاظت از مسی، به نحوی خود به یک سلبریتی تبدیل شده است و موفق شده تا 178 هزار دنبال کننده را در اینستاگرام به دست بیاورد.

2102