مقصد جدید مدافع سابق استقلال مشخص شد؟

مقصد جدید مدافع سابق استقلال مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا عارف غلامی جدیدترین لژیونر فوتبال ایران خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، عارف غلامی که فصل گذشته با قراردادی 28 میلیارد تومانی به عنوان گرانترین بازیکن استقلال شناخته می‌شد، هنوز برای فصل جدید با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. 

از روزی که جواد نکونام سرمربی استقلال شد، عارف غلامی وضعیت عجیبی پیدا کرد. یک روز از او به عنوان بازیکن مغضوب نکونام نام می‌بردند و یک روز دیگر گفته می‌شد که سرمربی آبی‌ها به او اعتقاد دارد و قرارداد این بازیکن، به زودی تمدید خواهد شد .

حدود یکماه قبل و در شرایطی که هنوز تکلیف غلامی با استقلال مشخص نشده بود، او در یک استوری عجیب مدعی شد که پیش‌قراردادی را با یک تیم خارجی به امضا رسانده ولی در آن قید کرده که تا پنج روز می‌تواند این توافق نامه را باطل کرده و قراردادش را با استقلال تمدید کند.

عارف در ادامه نوشته‌اش، به این موضوع پرداخته بود که با توجه به اعلام نیاز کادر فنی استقلال به او، تمام تلاشش را برای فسخ قراردادش با تیم خارجی انجام داده و امیدوار است که بتواند شرایط ادامه همکاری با استقلال را پیدا کند.

این استوری، البته هیچ تاثیری در بازگشت غلامی به استقلال نداشت تا این سوال مطرح شود که ادعای عارف تا چه اندازه صحت داشته است. 

در چنین شرایطی، امروز برخی رسانه‌ها مدعی شدند که غلامی با تیمی در لیگ دوی فرانسه به توافق رسیده و فصل آینده در اروپا توپ خواهد زد.

حالا باید منتظر ماند و دید که چه زمانی عکس مدافع سابق استقلال با پیراهن تیم جدیدش منتشر خواهد شد.

9098