بارسلونا قرارداد کابوس تابستانی رئال مادرید را تمدید کرد

بارسلونا قرارداد کابوس تابستانی رئال مادرید را تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا همچنان از جواهرات آکادمی خود محافظت می کند.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها روز سه شنبه اعلام کردند که قرارداد فرمین لوپز هافبک 20 ساله تا سال 2027 تمدید شده است و رقم فسخ قرارداد این بازیکن به 400 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. البته فرمین تنها بازیکن جوان بارسلونا نیست که در این هفته قراردادش را تمدید می کند چرا که قرار است که در روز جمعه تمدید قرارداد لامین یامال و آلخاندرو بالده به صورت رسمی تمدید خواهد شد. 

فرمین که فصل گذشته قرضی به لینارس رفته بود، در این تابستان به آکادمی بارسلونا برگشته که با درخشش در اردوی پیش فصل نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. این بازیکن با بارسلونا به تور تابستانی رفت که نه تنها انتظارات را برآورده کرد بلکه فراتر از حد توقعات ظاهر شد. او در مقابل رئال مادرید در دالاس با یک گل و یک پاس گل خوش درخشید و به کابوس مادریدی ها تبدیل شد. 

فرمین در بازگشت از تور پیش فصل، در تمرینات بزرگسالان بارسلونا حاضر می شود که یکشنبه مقابل ویارئال اولین بازی رسمی خود را برای کاتالان ها داشت و حالا با تمدید قراردادش می تواند به آنیده امید زیادی داشته باشد. فرمین در سال 2016 وارد آکادمی بارسلونا شد که بعد از آن پله های ترقی را با بالاترین سرعت ممکن طی کرد.

4125