عکس؛ دو باری که مورینیو با لوکاکو کار کرده است

عکس؛ دو باری که مورینیو با لوکاکو کار کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو در آستانه انتقال رسمی به تیم آ اس رم قرار دارد و به نظر می رسد که به زودی خبر این انتقال به طور رسمی منتشر شود.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو برای سومین بار است که قرار است با ژوزه مورینیو کار کند. این مهاجم بلژیکی قبلا در چلسی و منچستر یونایتد هم شاگرد ژوزه مورینیو بوده است. در حقیقت روملو لوکامو بین سال های 2011 تا 2014 در چلسی حضور داشته است. مورینیو هم بین سال های 2013 تا 2015 سرمربی چلسی بود. در آن مقطع مورینیو و لوکاکو با هم کار کردند.

از سوی دیگر در منچستریونایتد هم همکاری مورینیو و روملو لوکاکو یک بار دیگر رقم خورد. مورینیو بین سال های 2016 تا 2018 سرمربی شیاطین سرخ بود و روملو لوکاکو هم بین سال های 2017 تا 2019 در جمع شیاطین سرخ حضور داشت. مورینیو لوکاکو را به منچستر یونایتد برد و در خط حمله تیم خود از او استفاده کرد.

اکنون ژوزه مورینیو، روملو لوکاکو را به رم می برد و باید دید که به چه شکل در ترکیب خود از او استفاده خواهد کرد. گفتنی است که آ اس رم در این تابستان سردار آزمون را هم برای خط حمله خود جذب کرده است و اکنون او با روملو لوکاکو در خط حمله تیم ایتالیایی رقابت خواهد کرد.

1470