پدر ستاره منچسترسیتی و تایید علاقه بارسلونا به پسرش

پدر ستاره منچسترسیتی و تایید علاقه بارسلونا به پسرش

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا بازیکنی بود که در این تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما در نهایت قراردادش را با منچستر سیتی تمدید کرد و به این ترتیب در جمع آبی آسمانی ها ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی، برناردو سیلوا قراردادی تا سال 2026 با منچستر سیتی بست و به مدت سه سال دیگر حضورش در سیتیزن ها را تمدید کرد.

اما پائولو سیلوا، پدر برناردو سیلوا به تازگی از پیشنهاد هایی که برای پسرش وجود داشته است، پرده برداشته است. پائولو سیلوا گفت:" علاقه زیادی از سوی بارسلونا وجود داشت و این علاقه سال به سال تکرار می شد و آن ها برناردو را برای ترکیب تیم خود می خواستند. از سوی تیم های عربستانی هم پیشنهاد هایی وجود داشت. پی اس جی هم به برناردو علاقه نشان ده بود."

از سوی دیگر ممکن است برناردو سیلوا پس از به پایان رسیدن قراردادش با منچستر سیتی دوباره به تیم دوران کودکی خود یعنی بنفیکا برود. پدر برناردو سیلوا یعنی پائولو سیلوا در این باره گفت:" سال به سال و گام به گام پیش می رویم و هر سال باید دید که چه فرصت هایی وجود دارد. فعلا نمی توانیم بر اساس فرضیه ای که سه سال بعد می تواند به وقوع بپیوندد تصمیم بگیریم. البته برناردو طرفدار بنفیکا است و دوست دارد روزی به این تیم برگردد."

1470