اضافه شدن بند خرید به مذاکرات بارسلونا و منچسترسیتی بر سر کانسلو

اضافه شدن بند خرید به مذاکرات بارسلونا و منچسترسیتی بر سر کانسلو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جذب ژائو کانسلو توسط بارسلونا در روز های پیش رو اتفاق بیفتد و به این ترتیب این بازیکن به زودی به جمع آبی و اناری ها خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا در حال حاضر اعتقادی به ژائو کانسلو ندارد و مشکلاتی که با این بازیکن داشته است موجب شده است تا مدافع کناری پرتغالی را به طور کامل از ترکیب تیمش کنار بگذارد. اکنون کانسلو به دنبال جدایی از منچسترسیتی است و بارسلونا یک مقصد بسیار مناسب برای او است.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بارسلونا و منچستر سیتی بر سر کانسلو حاصل شده است. بارسا می خواهد به طور قرضی کانسلو را جذب کند و حقوق او را پرداخت کند. در روز های گذشته گفته شده بود که بند خرید در این قرارداد وجود نخواهد داشت اما اکنون روزنامه اسپورت مدعی شده است که بارسلونا و منچستر سیتی بر سر یک بند خرید در این انتقال به توافق رسیده اند. به عنوان مثال اگر کانسلو در 70 درصد بازی های رسمی بارسلونا حضور داشته باشد، بارسا می تواند این بند را فعال کند. از سوی دیگر آبی و اناری پوشان برای استفاده از این بند که در آن با پرداخت 30 میلیون یورو می توانند خرید کانسلو را دائمی کنند، باید حداقل به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده باشند.

1470