بازیکنی که در تست پزشکی النصر رد شده بود، در یک قدمی گالاتاسرای قرار گرفت

بازیکنی که در تست پزشکی النصر رد شده بود، در یک قدمی گالاتاسرای قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - گالاتاسرای با چلسی برای خرید حکیم زیاش مراکشی به توافق رسید و انتظار می رود که این بازیکن در ساعات آینده در تست پزشکی باشگاه  ترکیه ای قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 30 ساله امیدوار است که نتایج تستش مثبت باشد و بتواند با باشگاه ترکیه ای قرارداد ببندد چرا که در ابتدا باید مشخص شود که خطر مصدومیت برای او وجود ندارد.  گالاتاسرای پیش از این هم برای خرید زیاش تلاش کرده بود. اردن تیمور مدیر ورزشی باشگاه ترکیه ای در آن زمان رسما به خرید حکیم ابزاز تمایل کرده بود.

حکیم زیاش در فصل 21-2020 با مبلغ 40 میلیون یورو از آژاکس به چلسی ملحق شد. این بازیکن مراکشی فصل گذشته 24 بازی در چلسی داشت که سه پاس گل داشت اما پوچتینو روی او حساب نمی کند. انتقال زیاش به پی اس جی در زمستان گذشته در آخرین لحظه به هم خورد. مهاجم مراکشی در شروع تابستان در تست پزشکی النصر نیز شرکت کرد که باشگاه عربستانی اعلام کرد که این بازیکن در تست رد شده و به همین علت قید خرید وی را زدند. در آن زمان زیاش در یک استوری اینستاگرامی این مسئله را رد کرد و اعلام کرد که مشکلی ندارد. در هر صورت به نظر می رسد که گالاتاسرای که تابستان شلوغی را داشته حالا در یک قدمی خرید مهاجم چلسی قرار گرفته است.

4125