خوشحالی مسی از ترک پاریسن ژرمن

خوشحالی مسی از ترک پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی اینتر میامی معتقد است لیونل مسی از زمان ترک پاریسن ژرمن، خوشحال تر و شاداب تر به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی بعد از اینکه نتوانست در سال 2021 با بارسلونا بر سر تمدید قراردادش به توافق برسد و در نهایت با قراردادی دو ساله به صورت رایگان راهی پاریسن ژرمن شد. اگرچه او در پاریس توانست به دو قهرمانی لیگ فرانسه رسید، اما عملکرد پی اس جی در لیگ قهرمانان در دو فصل اخیر، شرم آور بود و هواداران تیفوسی پاریسن ژرمن بسیار از دست این فوق ستاره آرژانتینی عصبانی شده بودند و بارها او را در ورزشگاه پارک دو پرنس هو کردند. 

به نقل از سایت گل، در نهایت مسی پس از اتمام قراردادش، دیگر قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید نکرد و راهی اینتر میامی شد. مارتینو که سابقه همکاری با مسی را در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا را دارد، راجع به وضعیت اخیر قهرمان جام جهانی 2022 در آمریکا گفت: "مسی بسیار آرام تر و خوشحال تر شده است. شما در زمین بازی او را می بینید و لازم نیست این چیزها را به شما بگویم. او از بازی کردن برای اینتر میامی خوشحال است و افتخار می کنم که می توانم بار دیگر سرمربی او باشم."

4416